WinView601

Autor: Krzysztof Holon (irys_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 20:54:29 MET DST

Kupilem sobie te karte. Za wieloma poradami i wogole. Wsadzilem w slot,
zapuscilem kompa i .... kaszana z ziemniakami.

Po zaistalowaniu sterownikow napisal mi:
Windows protection error. You need to restart your computer. (tekst przy
resecie, winda wogole nie odpalila). Pomijam fakt ze gry przestaly
dzialac... i CDROM! Ten ostatni w windzie jakos chodzi (chociaz jedna plyte
z danymi traktuje jak music). A dosowe sterowniki zawieszaja sie podczas
inicjacji. Czekam az mi ktos powie, ze mam walnieta plyte glowna :)

PII300 32M CDROM LGx32 Plyta ATrend

--
Krzysztof "Irys" Ho\lo\n
irys_at_pertus.com.pl