Re: rekomendacja plyty glownej pos PII

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 19:40:46 MET DST

On Sat, 17 Oct 1998 12:10:24 +0200, "Pawel Czoppa"
<grah_at_friko5.onet.pl> wrote:

<ciach>
>osobiscie uwazam ze Abit BH6 jest naprawde super plyta, sam mam w tej chwili
>chaintecha 6btm (bx) a tylko dlatego ze potrafi on obslugiwac stare pamieci
>przy magistrali >100 mhz,

Jak wiele innych plyt - na P2B stare Siemensy czy Hyundai'e chodza bez
problemu na 100 MHz. Kazda przyzwoita plyta BX'owa (moze poza ABIT'em
:) obsluguje je poprawnie

> ciekawostka, na pamieciach 12ns (128mb) celeron
>300a ruszyl na 504, co prawda na chwilke ale zawsze to cos...... :))))

To raczej kwestia procesora niz pamieci - gdyby _stabilnie_ dzialal
przy tej cz. to bylo by rzeczywiscie cos :)

>jedyny klopot to z tym ze nie mozna ustawiac napiecia, ale na razie nie
>zauwazylem zeby bylo trzeba....
>
>aha ceny ..
>abit bh6 - 450
>chaintech 6btm - 530

Tu chyba przestawiles ceny - Abit jest drozszy od Chaintech'a

>asus pb2 (osobiscie nie polecam) - 660

A ja osobiscie polecam - jesli kogos stac. Nie ma tylu bajerow co BH6
ale jest stabilniejsza i mniej wybredna

>pozdrawiam Pawel Czoppa

Pozdrowienia

Vindex