Re: POMOCY !!!!

Autor: Jaroslaw Nieweglowski (janie_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 11:30:31 MET DST

In pl.comp.pecet koksik <koksik_at_kki.net.pl> wrote:
> Panowie jestescie moja ostatnia deska ratunku !!

> Ponownie mam problem z moim kompem :-(((((

> Objawy sa takie :
> Po dlugim okresie przestoju tzn. 2-3 godz.
> zaraz po starcie Win' 98 PL zwis totalny :-((

Mialem podobny problem. Pomoglo wylaczenie podwojnych urzadzen we
Wlasciwosciach systemu. U mnie byl to Kontroler dysku twardego identyczny
jak na plycie i poza tym standardowy kontroler dysku tw.

Zawsze po dluzszej przerwie gdy wlaczylem nastepowalo totalne zawieszenie
Windowsa (nawet klawisze zapalajace diody na klawiaturze nie dzialaly),
po czym po resecie wszystko bylo juz w najlepszym porzadku.

--
                                                 Nieweglowski Jaroslaw
                       E-mail: janie_at_mat.uni.torun.pl