Re: OpenGL na Viperze V330

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 10:57:49 MET DST


Dnia Fri, 16 Oct 1998 18:20:29 GMT, Grzegorz Sterniczuk napisał:

>On Tue, 13 Oct 1998 15:31:30 +0200, "AMIGO" <amigo_at_dom.vr.pl> wrote:
>>Czy komus udalo sie zmusic Quake'a 2 do wspolpracy z OpenGL na mojej karcie
>
>Tak
>
>>Unreal chodzi na OpenGL'u, ale tylko w okienku. Po wybranui opcji fullscreen
>>jest 0,2 FPS !
>
>Najnowszy patch + najnowsze sterwoniki nVidi i śmiga w fullscreen.

Skąd zassać najnowszy patch?

--
Krzysiek Romanski
LODZ PL


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:43:51 MET DST