CD Rom scsi

Autor: Wieslaw, J. Palczewski (comvideo_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 08:44:50 MET DST

Kochani, bardzo prosze o pomoc!.
Byc moze jest to banalna sprawa, ale nie spotkala mnie
dotychczas taka potrzeba, wiec nie wiem jak sobie
poradzic.

Jak ,,ozywic'' CD z kontrolerem scsi pod DOS?

System widzi urzadzenie, montuje je, ale nie czyta pod DOS
plytki.

CD typu IDE potrzebuje w zasadzie dwoch plikow, np.
mtmcdai.sys i mscdex.exe, czy czegos podobnego
brakuje mi dla mojego CD_ka typu scsi?

Gdzie znajde to oprogramowanie?
Wydaje sie, ze pliki moga byc nieduze - czy moze Ktos zyczliwy moglby mi je
przeslac?

Z gory dziekuje za zyczliwosc i ewentualna pomoc
pozdrawiam
Wieslaw Palczewski

----- palczews_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl -----
            Wieslaw, J. Palczewski