Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 23:15:21 MET DST

> Moze ktos sie skusi ? ;-)
ja czekam jak sie pojawi Dataexpert w normalnej cenie. Nie bede placil za
marke. Poza tym bardzo mnie nie pokoi brak TV Out w herculesie oraz zdziwilo
mnie to ze wersja retail nie rozni sie zbytnio od OEM :(

Co do testów quake i wszystkiego Opengl to moze nie wiecie ale oprocz
normalnego OPENGL ICD zawartego w driverach istnieje rowniez MINIGL na
stronie S3.dimension3d.com ktory jest szybszy. Zreszta voodoo ma ta przewage
ze obsluguje Quake przez Opengl dolaczony do gry, a optymalizacja
bezposrednio pod program daje o wiele lepsze rezultaty niz pod wszystko (o
tym wie kazdy programista). Sciagnij MINIGL, powerstripem podkrec pamiec i
przedstaw wyniki :)

Pozdrawiam