Re: Problem z Outlookiem

Autor: Brodecki Sławek (brodeccy_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 19:32:02 MET DST

1. Kliknij prawym klawiszem na nazwie grupy np. pl.comp.mail wybierz
"zaznacz do pobrania" i zaznacz to co cie interesuje (ja mam zaznaczone:
Nowe wiadomosci).
2. Nastepnie zaznacz grupe ktora cie interesuje (pl.comp.mail) i z gornego
menu "Narzedzia" wybierz: "Pobierz te grupe". I to wszystko - po sciagnieciu
rozlacz sie i czytaj posty.

Jesli subskrybujesz kilka grup, to dla kazdej grupy wykonaj pkt 1 i zamiast
pkt 2 wykonuj co nastepuje:
Zaznacz nazwe serwera z ktorego pobierasz grupy np. news.tpnet.pl i z
gornego menu "Narzedzia" wybierz: "Pobierz to konto" lub bez zanaczania
serwera kliknij: "Pobierz 'news.tpnet.pl".

Slawek Brodecki