CD+Pilot

Autor: Dan (danplus_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 13:53:50 MET DST

Czy ktos sie spotkal z CDikiem firmy Creative o nazwie INFRA 48oo +
pilot do sterowania. Mam jedno pytanko, w jaki sposób wymusic aby
oprogramowanie CDika (windows 95) nie otwieralo automatycznie
Exploracji po wlozeniu plyty - jest to dosc uciazliwe jezeli pracuje sie
w dos-box i po zmianie plyty wskakuje mi Windoza... Jak to zablokowac w
ustawieniach CD (system) mam ze ma nieuruchamiac (rozpoznawac albo cos
takiego) i dzialalo to na poprzednim CD. A co trzeba zrobic tutaj ????

Pozdrawiam
Dan