Re: BIOS w v330 PCI

Autor: Michał Bryczkowski (miswaw_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 11:09:59 MET DST

DZiKU wrote in message <706phs$ena$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Witam wszystkich,
>
>Szukam oprogramowania do upgrade-u BIOSu na moim v330 (kupiony w maju,
>wersja 1.49). Czy ktoś już może miał doświadczenia w tej dziedzinie
>i może mi powiedzieć skąd ściągnąć odpowiedni soft?
>
>BTW: jaka jest najnowsza wersja BIOSu do v330 PCI?
>
>--
>DZiKU,
>-> AGAT s.c. - Komputerowe Systemy Sterowania Oświetleniem
>tel. 0-602 343220 <-> mailto: agateuro_at_polbox.com

Nie wiem jak z PCI. Mam V330 AGP, kupiony w czerwcu z BIOS'em 1.50.
Sciagnalem od Diamond'a uaktualnienie BIOS'u do 1.62, tam masz
instrukcje i program do uaktualniania. Zrobilem dyskietke systemowa,
przegralem tam BIOS i program do uaktualniania i uruchomilem program.
Postepowalem dokladnie tak jak opisal to Diamond i chodzi do dzis
z nowym BIOS'em ( robilem to w czerwcu - zraz po zakupie ).
Po aktualizacji zniknal ekran w czasie POST'u na ktorym meldowala sie
karta graficzna. Przypuszczam, ze to zamierzone dzialanie Diamond'a
do komputerow z BIOS'em Fast boot.

Pozdrowka Michal

http://www.diamondmm.de/diamondde/DRIVER/DIAMOND/VIPER/VIPER330/files.ht