Re: Matrox G200 problemy

Autor: Anmar (maran_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 09:57:23 MET DST

Witam,

Troyniak:) wrote:

> Nabylem Matrox Millenium G200, uruchomilem i ...
> No wlasnie niezaleznie od trybu strasznie drzy mi obraz (zupelna galareta).
> Zmienilem drivery na 4.24 i nic, uaktualnilem drivery monitora (CTX 1569 UA)
> to samo. Zabraklo mi konceptu.
Zmartwie cie, moze to nie wina karty tylko w monitorze siadla ci
synchronizacja, albo cos w tym stylu...
Inna mozliwosc ze driver-y karty ustawia domyslnie najwyzsze mozliwe dla
monitora czestotliwosci odswiezania i jednak monitor nie wyrabia :-(.
Sprawdz na innej karcie graficznej...

--
Pozdrawia,
Anmar