Re: ceny voodoo2

Autor: Ma'Lou (malou_at_strefa.com)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 00:18:39 MET DST

Dziekuje za odpowiedz.

>a cena 620 zet za Monstera II 12MB / Diamond ??? / to cos nie tak
>albo podrobka.
>Za tyle to moze byc jeszcze 8 MB oryg. Diament :|
>Moze dumping ??? Albo lewy towar...

Z poczatku tez tak pomyslalem, ale ze ceny ida w dol to wydawalo mi sie to
nawet realne.
Wiadomosc o takiej cenie znalazlem na stronie wroclawskiej gieldy.
Moze ktos tam byl i widzial na wlasne oczy ???

>Chcesz miec swiety spokoj i wszystko jak w podreczniku kup dobry
>produkt ( chyba, ze jestes tak bogaty, ze kupujesz tanio ;-D ).
Gdybym byl bogaty to pewnie juz dawno bym kupil Diomand'a.

>P.S. Moze po prostu kup sobie jakas dobra karte 2D/3D??? jezeli mozesz
>zrezygnowac

Juz myslalem, ale nie wiem czy to dobry pomysl gdyz mam K6-2 300, a z tego
co wiem to v2 jest w tym wypadku najlepszym wyjsciem.
Myslalem tez o Rivie TNT, ale czy warto ja kupowac dla K6-2 ???

Pozdrawiam.

Ma'Lou
malou_at_strefa.com
UIN 7502068