Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 08:27:10 MET DST

On Thu, 15 Oct 1998, Tałajczyk Piotr wrote:

> ROTFL!!!
> pewno... najlepszym sposobem naprawiania sprzetu
> komputerowego/hardware/AGD jest zdrowy kopniak w obudowę, ewentualnie
> dwa zrzuty z pierwszego piętra prosto na betonową posadzkę tudzież
> pokręcenie sobie 'na oko i czucie' śrubkami... - a nóż widelec się
> uda. to jest właśnie naprawianie na oko. :)
> mój dziadek też tak naprawia radio jak przestaje mu grać.

oj chlopie jesli czegos NIE UMIESZ zrobic to nie neguj takiej mozliwosci
nasmiewajac sie z tych co to umieja. Bo wychodzisz wtedy na buraka i tyle.
Jesli nie wierzysz ze da sie latwo poprawic prace napedu wlasnie przez
reczna regulacje to zapraszam do siebie. I jestem cie zapewnic, ze
baaardzo trudno zepsuc jest naped tylko i wylacznie przez jego regulacje.
A gadka w stylu jaki tutaj zaprezentowales powyzej to swiadczy bardzo
niedobrze o twojej inteligencji i tyle.

> specjalistka? rzeczywiście Xylodus w Twoim cieniu wymięka. :)

Sadzac z jego wypowiedzi to tak. A ilu tutaj ludzi podkreca procesory ? To
tez jest takie normalne zachowanie ? Nie lepiej zrzucic komputer na
betonowa posadzke ? Ilu podkreca karty grafiki ryzykujac ich przegrzanie i
zniszczenie ? To tez jest zachowanie typowe ? Nie zapominaj ze jestes na
liscie nie nazywajacej sie pl.comp.pecet.dla.dzieci wiec niektorzy obecni
tutaj moga duzo wiecej od ciebie wiedziec.

> na czucie i oko to chłop w szpitalu umarł.

> i co na tym kończy się pani wydumana z nieba teoria???
> znowu przypomina mi się wiele motywów z filmów jak pan siedzący przed
> wadliwie działającym telewizorem naprawia go zdrowym kopniakiem, albo
> uderzeniem piąchy w obudowę - to jest właśnie naprawianie na oko, albo
> (jak ktoś tu już powiedział czucie - heh).

Kazda metoda jest dobra byle zadzialala. Widziales jak sie npnaprawia
rozrusznik jak ci sie zawiesi na szczotkach ? Trzeba w niego jebnac
mlotkiem. I zadna inna filozofia ci nie pomoze...

> niestety miła pani ten rozregulowany cdrom powędrował do mojego kumpla
> któremu padł silnik w tym samym modelu toshiby. ale jeżęli nawet
> dzisiaj miałbym ten napęd u siebie to nie ryzykowałbym przesyłania go
> szanownej pani, tylko dlatego, żebyś mogła sobie w niego powbijać
> śrubokręt i pokręcić śrubkami - wolałbym już te 30PLN za jakie (w
> takim to stanie w jakim się znajdował) go sprzedałem.

Nie rozrozniaj padniecia silnika od rozregulowania.

> jeżeli nie widzisz tutaj związku to chyba jesteś blondynką - no...
> chyba, ze lubisz się czepiać szczegółów?
> tymczasem sprawdź, czy czasem Twoja wierza nie potrzebuje ponownej
> naprawy w postaci wymierzonego zdrowego kopa w miejsce między
> CDodtwarzaczem a Deck'iem. :)

Tutaj niestety to ta pani ma racje, wiec ty chyba jestes baaardzo jasnym
blondynem.
************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...