Za mala wydajnosc

Autor: empi (emperor_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 20:30:57 MET DST

Wiadomo trza zmienic procek na PII, ale zbierajac kase postanowilem
odmlidzic troche zloma i dokupilem karte graficzna ASKA z S3 Virge DX (firma
w ogole nieznana ale za to tania)

I sprawa jest taka
W finall reality mam wynik bez dzwieku 0.6 a mam procek P120.

Kumpel ma karte Diamonda z Virgem (tym najstarszym) i P150 i u niego
wszystko zapiernicza az milo patrzec !!! (niestety nie sprawdzilem jak u
niego jest z Finall reality)

Ludzie co mam zrobic (oprocz kupienia nowego kompa i sprzetu :) ) aby
zwekszyc wydajnosc sprzetu?

Przeciez roznica miedzy prockami P120 i P150 jest niewielka, a szybkosc
generowania grafiki nieporownywalnie wieksza !!!

Dzieki za wszelkie rady !!!