Re: -CD-ROM samsung X24

Autor: Sebastian Grzanowicz (seboace_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 13:52:42 MET DST

Cros over wrote:

> Mialem LGX24 ale sie walnal i wymienili mi na smasunga tylko niewiem
> dllaczego tak wolno zgrywa tracki ( ok1,5-2.0X) pionner X32 siegal X10!!!
> I niewiem dlaczego jak sie kalibruje to stuka - choc bardzo cicho (trzeba
> ucho przylozyc!
>
> Czekam na opinie od posiadaczy!!
>
> Pozdrawiam
mam taki sam problem ze zgrywaniem
poza tym to stukanie wcale nie juaest takie cihch
a jak zgrywam sectorosynchronizacjš to prędkosć czasami spada X0,3 to
juz wtedy totalna klęska
ten typ tak chyba ma
najbardziej jednak mnie wkurza jak odpalam jakis program z cd a akurat
cd robil sobie przerwe na odpoczynek ;-) wtedy szmaciarz odpala się
dopiero po kilkunastu kilkudziesięciu sek i dopiero mogę co zrobić
w sumie zewszystkich cd jakie miałem jedynie teac nie sprawiał mi
zadnych kłopotów ale ta jego cieniutka taca na kompakt doprowadzała mnie
do szału
poza tym pierdzielony samsung robi staszne błedy m,a jakš dziwnš
korekcję. PóŸniej po zgraniu jak tego słucham to szlak mnie trafia
:-((((

3m sie