Re: C300A - wrazenia

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 13:32:08 MET DST

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomości: <3627b10a.845943_at_news.tpnet.pl>...

>To nie takie proste... kupowalem wszystko podwojnie, wiec wczoraj
>poszedlem po prostu do tej drugiej osoby i zobaczylem, co tam slychac.
>Wszystkie czesci sa tam identyczne, z obudowa (zasilaczem ATX)
>wlacznie. Raczej nie moge sobie juz wymienic tego procka.
No cóż ... Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma...

>Kto pierwszy sprawdzi...? :)))
A to by trzeba zresetować kompa przy upgrade i zobaczyć czy zawoła póżniej
dyskietki.
To jest zadanie dla masochisty chyba!
Ale jak będzie nowy bios to się skuszę na normalny upgrade.

Pozdarwiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl