Re: AMI BIOS - haslo

Autor: Marek Wagrodzki (ogre_at_polbox.com)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 17:31:27 MET DST

Hi
Z tego co pamietam to standardowe haslo w ami biosie brzmi AMI.
Chyba o to Ci chodzi.
Jezeli zapomnieles hasla to rozkrec obudowe, zajrzyj do dokumentacji i
zobacz, ktora zworke nalezy zalaczyc - gdzies albo kolo bateryjki albo
biosa - U mnie i w kilku innych plytach 486 jest/bylo to J17.
Nastepnie wlacz komputer, haslo powinno zostac "zlikwidowane", wylacz go
i rozewrzyj zworke. Teraz mozesz normalnie wlaczyc komputer.
Drugi sposob to wyjecie bateryjki z komputera, zwarcie stykow na plycie
po bateryjce i ... albo zacznie to dzialac od razu albo trzeba poczekac
kilka minut.
Pozdrawiam.
Marek Wagrodzki
Ogre

In article <36247DDD.217B0CE7_at_softsystem.pl>, mt_at_softsystem.pl says...