Re: Plyta SOYO 6BE nie widzi karty graficznej

Autor: Marcin Królak (mkrolak_at_polbox.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 16:22:09 MET DST

Marcin Krolak napisał(a) w wiadomości: <6vnvdf$6dn$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Cześć wszystkim.
>
>Mam pewien problem ze skonfigurowaniem płyty SOYO 6BE. Pierwszy raz składam
>komputer na płycie ATX pod Pentium II i być może nie wiem o niej
wszystiego.
>Sprawa wygląda tak:
>
>Płyta jest z chipsetem BX, procesor Celeron 300 bez cache'a, 64MB RAM 100
>MHz. Uruchamiam całość i nie działa mi karta graficzna - monitor pozostaje
>trybie standby. Próbowałem z kartami na AGP, PCI i ISA, za każdym razem to
>samo czyli nic. Próbowałem też, z tym samym skutkiem, podłączyć inny
> [...]

Znalazłem rozwiązanie: okazało się, że pamięć DIMM 64 MB na kościach LG
Electronics jest niezgodna z płytą SOYO 6BE v1.0. Po wymianie pamięci na
kości Texas Instruments wszystko jest OK. Ciekawe, że poprzednia wersja
płyty SOYO 6BE, bez v1.0, bez problemu pracuje z kośćmi LG Electronics.

Pozdrawiam,
Marcin Królak