Re: Do kol. Grzegorza Szysz³o; by³o:Re: Re: CD samostartuj¹cy

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 13:32:44 MET DST

planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jaros³aw Zagórski) wrote:

>Napisa³em ¿e nie SPAM wed³ug definicji...

wiec nie szastaj slowami. czyli nie SPAM, a po prostu list ktory
ci sie nie podoba. nic wiecej.

>Nazwijmy to JUNK-POST.. te wszystkie NTG {a tu cytowany ca³yyyy d³uuuuuuugi
>post}

ze co ? jaki znowu junk ?

>Krótko mówi±c Grzegorzu
>Na maila tak (niech cierpi ten kto wys³a³)

w takim razie pomoz.

>Na newsy nie (niech _nie_ cierpi ile¶ set ludzi)

z tym tez sie zgodze. to co szlo na newsy, to bylo kilka procent tego
co posylalem mailami. i z reguly szlo na newsy, bo wcisnalem nie ten przycisk
co powinienem.