Re: maly problem z UPS'em

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 12:01:55 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Tue, 13 Oct 1998 10:50:01 GMT, bzz, bzz
..., Marek Tarnowski ... bzz, bzz..., wrote :

>Po prostu zadzialal czujnik minimalnego napiecia przy jakim juz ups
>przechodzi na zasilanie awaryjne.A jest to spowodowane dosc duzym pradem
>udarowym przy wlaczaniu calego kompa, co powoduje
>chwilowy spadek napiecia. Moze to byc tez stale zanizone napiecie w
>sieci. Albo oba przypadki naraz. Sprawdz napiecie w sieci.
>W niektorych ups'ach mozna ustawiac prog zadzialania switchami. np.
>SMART UPS 400.

Tak mi się przypomniało:
Mam Back UPS. Po odłączeniu zasilania wysyła sygnał Low Battery
Condition zamiast informacji o braku zasilania. Po chwili jest Return
>From Low Condition, UPS On Battery, niestety serwer rozpoczął już
proces downowania po tym pierwszym komunikacie. Co to może być?
Zaznaczam że akumulatory sprawdzałem i są ok.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl