Re: Windows 98 PL full CD

Autor: Aniku (aniku_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 09:48:41 MET DST

>Sprzedajesz ten krazek juz od
>kilkunastu dni i co? sprzedac
>nie mozesz :>>>>
Spoko kilkanascie juz poszlo

>I nie chrzan ze prosto ze sklepowej
>polki, bo zapewne prosto z twojej
>nagrywarki, do tego jakas pozna
>beta z angielskimi helpami :>>>>

Zgadza sie z mojej nagrywarki ,tego nie ukrywam.
i nie beta tylko pelna ,retail full wersja po polsku...helpy
tez po polsku.
z angielskimi helpami mialem juz dwa miechu temu ,kiedy
ty jeszcze walczyles z wieszajaca Winda 95....

>Ktos juz sie skarzyl na newsach
>na twoje uslugi i zrobil ci niezla
>antyreklame.

nikt sie nie mogl skarzyc ,dlatego ze ta Winde 98 Pl
przetestowalem u siebie ,zaintalowalem ,sprawdzilem...
i dopiero od czterech dni ja sprzedaje na grupach....

Teraz pytanie do Ciebie ,jakes taki antypirat ,to napisz tutaj
nam wszystkim ,skad jest Twoja Winda ?,i okaz sie paragonem
zakupu ,nie wspomne o Office 97 na ktorym pracujesz !

>Pozdrawiam
Tez pozdrawiam ,i pisz sensownie na drugi raz i nie klam
ze mialem juz antyreklame.
Swoja droga ,moge zmienic ksywke , skrzynke i dzisiaj
bede tym ,jutro owm , pojutrze tamtym itd....
wiec nie klam !!!!!!!!

pozdrawiam i zycze dobrego dnia