Re: ASUS SP98AGP-X

Autor: Slawomir Baginski (baggins_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 04:43:13 MET DST

Miałem podobny problem. Skończyło się na wymianie płyty głównej. Ta
płyta nie pracuje poprawnie z tą szybkościa magistrali. Informację
taką dostałem ot osoby z firmy TCH, która zajmuje się testowaniem i
opisem płyt głównych. Co prawda na ich stronie był test tej płyty, ale
był to jedyny raz kiedy im się udało uruchomić ją z taką szybkością.
Moja działała stabilnie przy tym procku na 4x83.

Slawomir Baginski
idea_at_szczecin.mtl.pl
Agencja Reklamowa IDEA