LG 8322B a zgrywanie audio

Autor: Piotr Kamiński (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 23:33:39 MET DST

witam,

mam cd 32x jak w temacie; na LG 24x zgrywałem WinDac'em i wyniki były
ok. 7x.
Teraz mam szybszy napęd, i tylko jakieś 2-3,5 x wyciąga. Zaznaczam,
jest to 8322 a nie 8320 opisywany kiedyś w CHIPie. Mam wrażenie, że po
włożeniu płyty do CD napęd rozpoznaje, czy jest to CD-ROM, czy
CD-Audio, i w drugim przypadku nie rozkręca płyty na maxa, tak jak
CD-ROMa.

czy ktoś ma podobny problem z ww. napędem?? oprócz tego spisuje się
znakomicie.

pozdr
___
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl lub pkam_at_cc.uni.torun.pl
http://welcome.to/pkam
klucz publiczny PGP na stronie lub finger
pkam_at_gebir.infocomp.torun.pl
___