Re: Krecenie 233MMX na 292MHz - jakie napiecie ?

Autor: tor_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 18:57:10 MET DST

Witaj !!!

Xylodius wrote:

> Mam pamiec 64MB 100MHz SDRAM DIMM Mitsubishi - z kazdej strony 3 kostki.
>
> Co moze byc jeszcze zle ?
>
> Wymienilem juz chyba wszystko mozliwe, dysk, pamiec, karte wideo (na
Matrox
> Millenium2 4MB).
>
> Moze ktos ma pomysl ?
>
> Xylodius

Koniec z pomyslami... :( Zostaw raczej procesor w spokoju bo
wyglada na to, ze nie da sie podkrecic ( przykro mi... ). Bezpiecznym
sposobem jest overclk okolo 20% inaczej musisz tak, czy siak montowac
WIELKI wiatrak. Jezeli zamontujesz drugi ventylator - podkrec napiecie
na procka i klopot z glowy. Obowiazuje przeczytanie instrukcji do plyty
oraz
kilka prob z wyzszym napieciem niz nominalne ( od tego masz tabelke )

BTW... wymien plyte i procesor na szybsze... ;-D

tOri

P.S. Mialem problemy z Voodoo2. Po zainstalowaniu wiatraka sie skonczyly.