Re: Kampania antywindowsowa !!! Zrobmy cos z tym wreszcie...

Autor: Raku (marekrak_at_matrix.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 09:41:59 MET DST


NO włąśnie - poczytaj sobie umowę wersji OEM - bardzo ciekawe stwierdzenia
np. że Microsoft ponosi odpowiedzialność za szkody do wysokości ceny
programu, czyli za spowodowane straty na swoim komputerze możesz się
maksymalnie domagać zwrotu pieniędzy za W95 i nic więcej.

##############################
 http://www.kki.net.pl/moto/
 Raku
 marekrak_at_matrix.com.pl
##############################

Tomasz Jerzykowski wrote in message
<3621E5F1.BB92952D_at_saturn.ci.pwr.wroc.pl>...
>Jerry Keey wrote:
>
>> Sorry wszystkich ktorzy sa zadowoleni z dzialania Win95 i tych co nigdy
nie
>> zostali wyprowadzeni z rownowagi przez wachowa obsluge.
>>
>> Nie jestem osoba ktora czepia sie byle czego i latwo daje wyprowadzic sie
z
>> rownowagi. Niemniej...
>> Dzwonie sobie pod nr tel. 8659966 (pomoc Win95 microsoftu) prosba o
pomoc
>> ktora juz nieraz
>> uzyskiwalem pod tym wlasnie kontaktem. Ku mojemu zaskoczeniu jakas nowa
>> gaska informuje mnie ze pomocy nie uzyskam (raptem cos im sie
niespodobalo)
>> poniewaz moj pakiet jest pakietem dostarczanym z nowo zakupionym kompem.
>> Zeby bylo zabawniej wczasniej zarejestrowali mnie i wciagneli do
ewidencji.
>> Droga pani byla na tyle uprzejma, ze podala mi inny telefon ( do firmy w
>> ktorej byl zakupiony komputer i gdzie podobno mi pomoga ). Niestety nr.
byl
>> nieaktualny choc firma do najmniejszych raczej nie nalezy. Tak wiec nasz
>> kochany (drugi) wielki brat olewa potwierdzane swoja marka programy o ile
>> nie sa zakupione z jego wlasnych raczek, ... a moze zbyt czeso dzwonilem
z
>> pytaniami na ktore i tak otrzymywalem raczej watpliwej jakosci pomoc
(czyt.
>> malo precyzyjna nawet przy fachowym opisie i dokladnym cytowaniu
>> komunikatow)
>> Mam wiec do wszystkich mala prosbe: jesli jestescie obecnie w pracy lub
nie
>> rozliczacie sie za telefon przekreccie pod 865-99-66 (W-wa) i zapytajcie
>> dla czystej rozrywki o problem (nawet najbardziej banalny - np zmiana
>> wygladu ikony) ktory wam sie przydazyl, trwa obecnie lub przydazy sie w
>> przyszlosci
>> (szczegulnie jesli macie 'orginalny produkt z ficjalnego pakietu'), i
dajcie
>> znac jak was opsluzono i na ile wam pomogla uzyskana pomoc.
>>
>> Pozdrawiam... szczesliwy i beztroski uztkownik Win95
>
>No wiesz, jak masz wersje OEM (a tak chyba jest), to nic dziwnego, ze
>odsylaja cie do sprzedawcy. Taki juz urok OEM...
> Tomek
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:42:48 MET DST