Re: Nowy procesor

Autor: MaciejS (ewaiza_at_webmedia.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 22:57:48 MET DST

Dzięki za wszystkie głosy w/w sprawie niestety konkluzja jest taka że mimo
zapewnień firmy Shuttle i uaktualnienia biosu dalej mogą być problemy z AMD
(niestety nie tylko z dwójkami ale ze zwykłymi też)
Jeżeli nikt mnie nie przekona poważnie z powrotem do AMD na tej płycie to
nie będzie na co wymienić procka :(

--
MaciejS ewaiza_at_webmedia.pl UIN 15725492
MaciejS napisał(a) w wiadomości: <6voj4h$9it$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...