Re: Do kol. Grzegorza Szysz³o; by³o:Re: Re: CD samosta

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 19:44:05 MET DST

Jaros³aw Zagórski napisa³(a) w wiadomo¶ci:

>Grzegorz Szysz³o to dla mnie go¶ciu który chce byæ na grupie ale nie
>ma tematów wiêc sam SPAMuje

Mo¿e czytasz niew³a¶ciwe grupy, na p.c.o.l pisuje posty merytoryczne.

>Proponujê wszystkim których wqrza zrobiæ to co ja:
>ustawiæ filtr na jego e-mail (bo tych Szyszko, Szysz/lo czy jak to
>tam to ju¿ by³o za du¿o)

Mnie te¿ wkurza³o, ale po zapoznaniu siê siê z tym ¶mieciem, co
ostatnio przychodzi na p.c.o.win95 i p.c.p, stwierdzi³em, ¿e G. Sz.
robi dobr± robotê. A ¿e przy okazji napadnie czasem na kogo¶, kto
nic z³ego nie robi? No có¿, to b³±d, ale z drugiej strony gdzie drwa
r±bi±, tam i wióry lec±.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nag³ówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl