Re: **** Dekodery TV *******

Autor: Michał (olgierd_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 17:36:09 MET DST

>Szukam dekoderow do videocrypta(1,2) i innych.
>Mam Systera 4.6 ale nie dekoduje mi dzwieku(wlasciwie to dekoduje ale
>strasznie szumi) a CplusWin nie chce "chodzic"(uwielbiam programy
>napisane przez hiszpanskich/wloskich/rumunskich... programistow
>ktorzy nie znaja slowa po angielsku).Moj konfig to:P233MMX,64MB RAM,
>AVER FUN TV MEDIA i SB64 .

Konfiguracja jest w sam raz. Do tego potrzebujesz jeszcze Win95 (na 98
CPlusWin nie działa - nie widzi sterownikow full-duplex).Co dalej ?
Podkrecasz we wlasciwosciach zapisu dzwieku wejscie Line-in na max a we
wlasciwosciach odtwarzania wyciszasz. Pozniej odpalasz Syster 4.6 kodowanie
15 bitow, decode audio off i dziala. Mam podobny sprzet - aver tv z
bt848/awe32 i dopoki nie zainstalowalem 98 wszystko bylo OK.

Michał