Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 14:32:43 MET DST

Wojtek Deneka wrote:

> upieram sie ze mozna wyregulowac czytnik
> bez laboratoryjnej aparatury (nie twierdze ze po operacji bedzie
> wyregulowany idealnie - jednak mi zawsze udawalo sie poprawic sytuacje)
> na tej samej zasadzie jak da sie wyregulowac skos glowicy w magnetofonie
> za pomoca dobrze nagranej kasety (ale nie serwisowej) albo gaznik w
> silniku bez analizatora spalin.

Nonsens. To nie to samo. Regulacji magnetofonu czy gaznika mozna od
biedy
dokonywac "na sluch", bowiem odstepstwo od "optymalnej" pozycji po
prostu
slychac i wiesz w ktora strone krecic. W przypadku CDROM-u nie masz
takiej
mozliwosci - musialbys miec jakas ciagla kontrole stopy bledow przy od-
czycie i chyba nie insynuujesz, ze uchem ja ocenisz :-)))

 jeszcze raz podkreslan ze nie mowie o
> regulacji idealnej a "zgrubnej". sztuki krecenia cd-romami nauczyl mnie
> kolega, student elektroniki ktory od lat zajmuje sie naprawa i
> konstruowaniem zaawansowanej elektroniki. tyle

Nie sadze, zeby opieranie sie na "autorytecie" studenta elektroniki
moglo przekonac ludzi, zeby uwierzyli w te bajki. Wiec daruj sobie.

pozdro.

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication     fax: (+48 61) 8782572