Re: Cyrix - problemy z procesorem?

Autor: Michal Mocko (mocko_at_ki.onet.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 09:55:10 MET DST

>na początek sprawdź jaki to dokładnie procesor. jeżeli jest to
>Cyrix6x86_P120+ to powinien być on ustawiony na płycie na
>100Mhz (50 MHz 2) i napięcie (w zależności od wersji) 3.38 lub 3.52V.
>prawdopodobnie ustawiłeś go 2x60 (sugerując się P-ratingiem) i w ten
>sposób podkręciłeś sobie niepodkręcalnego proca - nie... tak na
>poważnie to P120+ powinno się dać podkręcić o te 20Mhz bez problemu,
>trzeba tylko zapewnić mu odpowiednie chłodzenie.

I wlasnie to jest problem - posiadam procesor Cyrix 6x86 P120+, ktory jest
ustawiony na 100mhz, wiec klopoty z podkreceniem prawdopodobnie odpadaja.
Chyba, ze... jest to jakis wolniejszy procesor Cyrixa ??? Procesor kupilem
razem z plyta glowna, wiec nawet nie konfigurowalem sam tego wszystkiego i z
tego co wiem wszystko jest poprawnie ustawione.
A problemy jak byly, tak sa nadal :(((

Michal Mocko
IRCnick: mmm , ICQ: 7315477
e-mail: mocko_at_ki.onet.pl , mocko_at_usa.net