Re: TEST RIVY TNT

Autor: Figaro (MAXfigaro_at_promail.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 22:58:35 MET DST

On Fri, 09 Oct 1998 16:30:38 GMT, "Bartek Mika" <bartekm_at_czasnaeb.pl>
wrote:

>A mnie wystarcza najnowszy opis w PCKURIERZE

A mnie nie wystarcza. To co widziałem w PoCoKurierze jest przykładem
manipulacji. Pan Paweł Pilarczyk przez 3/4 wynosi pod niebiosa CHIP RIVA
TNT (nie kartę), porównując go ze starą Rivą i Voodoo2 (również bez
konkretnych aplikacji), a na koniec pisze, że testowana karta jest wczesną
wersją produktu STB, że jest wykonana w takiej (gorszej) a nie innej
(lepszej) technologii, że ma wolniejszą pamięć itd. I jescze ta tabelka bez
żadnego dopalacza na Voodoo2 (ten wypadłby tu chyba znacznie lepiej
dyskredytując OBIE Rivy). Żeby było jasne - nie mam nic przeciwko Rivie;
chodzi mi jedynie o formę artykułu.
BTW, zdjęcie kwaka2 w 1600x1200 robi wrażenie. Pozostaje pytanie - ile fps
wyciąga to cudo (tzn. czy da się jescze grać), bo tabelka znowu jest
niekompletna ?
Figaro.

--
Pozdrowienia.
Usun MAX zanim odpowiesz lub uzyj adresu: figaro_at_promail.pl