Re: FIC VB601 vs ABIT BH6

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 20:05:26 MET DST

Widze ze wszyscy polecaja ABIT ale nie podaja zadnych obiektywnych wyjasnien.

Ja uwazam ze FIC jest lepszym wyborem bo:
-1024 MB max. vs. 384MB(ABIT)
-Fajny sprawdzian antiwirusowy(sprawdza boot sector na wirusy i nie przeszkadza
windows-ie)

Jesli chodzi o inne bajery to sa to porownywalne plyty.

Wazne moze byc to ze FIC wypuscil nowa plyte na chipset-cie VIA Apollo Pro tj.
VB601-V ktora ostatnio testuje i jak narazie jest SUPER, ale narazie ze
wzgledow kompatibilnosciowych (nowy jeszcze do konca nie sprawdzony chipset)
radzilbym jednak BX od intela.

Pozdrawiam Ramon

ps. Moje ulubione plyty to Gigabyte i FIC. Asus jest drogi.