Diamond Viper 330 + Win98 = big problem

Autor: Piotr Dziurzański (dziurzan_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 19:02:51 MET DST

Kurde,

mam Vipera 330 i ostatnio instalowalem Win98 (Pl). Oczywiscie wyszlo z tego
jajo. Moze ktos szczesliwie zainstalowal ta karte pod Win98? Jesli takm to
prosze o wiadomosc (bartek_at_techlandsoft.com) lub tutaj. Oczywiscie nie
chcial mi przejsc trik ze zmiana jezyka ma inny niz polski. Mam najnowsze
drivery diamonda i nvidii. Pod Win95 nie mam takich klopotow, wystarczy
zmienic jezyk i ustawienia klawiatury. Win98 nakladalem na OSR2 PL.

Bartek.