Re: G200 prosze o pomoc

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 14:59:23 MET DST

Dotyczy Win98.
Mialem podobne krzaki ale z MVP3 sciagnij nowe drivery do obsugi
agp dla chipsetu Ali, wlacz USB itd powinno pomoc. Po prostu wejdz na strone
ALI i przeczytaj co zrobic aby poprawnie ci chodzila Winda 98. Na
www.matroxuser.com pisali jakis czas o tym.
Nie wiem co ten Alladin Pro II potrofi ale radze sprobowac tylko to ci moze
pomoc a i zrob update biosu do v1.3 i uzywaj driverow
4.26 beta2 a nie beta1 one sie troche roznia sa zoptymalizowane pod soccet7
w szczegolnosci pod Via i Ali.
Po tych czynnosciach u mnie wszystko dziala ok.

SqT_at_friko.onet.pl