Re: TEST NE 2000

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 07:51:02 MET DST

news.tpsa.pl wrote:

> Czy sa jakies programy do testowania kart sieciowych standardu NE2000?(gdyz
> nie jestem pewien czy sa sprawne).
Sa, ale kazda firma miala programy do wlasnych kart (rozniace sie w
zaleznosci od typu karty). Najlepiej wiec udac sie na strone producenta
i zciagnac odpowiednie do danego typu. Chocaz mozliwe, ze mozna bedzie
przetestowac karty programami od innych producentow. Jesli chcesz to
pisz do mnie ma E-mail to przesle Ci te ktore mam (do kart Compex i
Genius i do jakichs zgodnych z NE2000 ale nie znam firmy).

pOSdrawiam
        Jacek