Re: B21

Autor: 1138 (1148_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 07:12:41 MET DST

>Tak w tematach wolnych i ogolnych :)) a
>nie w przypadku gdzie mozna zwalic
>przez takie glupie rady sprzet za powiedzmy
>2000 zl (plyta+proc). Tu albo sie jest pewnym,
>co sie mowi albo sie milczy i uczy od innych.
>I nie ma znaczenia, czy jestes ojcem, babcia,
>czy chodzisz do pszedszkola... ;o)))

Przyznaje sie do winy. Jednak nalezy przypomniec jaka jest istota list
dyskusyjnych. Sama nazwa wskazuje na ich charakter. Listy DYDKUSYJNE.
Wlasnie - DYSKUSYJNE! Kazdy moze zabrac glos i wyrazis swoj poglad. Czy jest
on trafny, czy nie, zadecyduje o tym ogol. Moj byl bledny, dla tego tez
pragne przeprosic i zobowiazuje sie pokryc wszelkie koszty poniesione przez
ludzi slepo wierzacych w moje bledne slowa.

Pozdrawiam

Master with 1138 computer |-)

P.S
Nie sa to slowa rzucone na wiatr.