Re: SB Vibra i Win95 :)

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 20:05:12 MET DST

Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomoœci: ...
|Od razu zaznaczam ze to jest NA TEMAT.
|
|Szukam sterownikow do SB 16 PnP na Vibrze do Win95 ale takich, ktore
|umozliwia mi sterowanie poziomem basu i wysokich tonow... Jesli ktos
ma,
|ew. wie skad zedrzec, ew. jakis mixer, no cokolwiek, bo pod DOS-a mam
ale
|Winda nie pozwala regulowac na standartowych sterownikach SB 16
PnP... A
|potrzebuje tego naprawde bardzo bardzo.

Czlowieku!!! Przeczytaj uwaznie instrukcje obslugi. Przeczytaj jeszcze
raz. I moze jeszcze raz. I odpowiedz sobie na pytanie: czy SB 16 Vibra
umozliwia w ogóle regulacje wysokich i niskich tonów. Jest tam cos na
ten temat? Po prostu ten model NIE MA takiej mozliwosci! Zadne
sterowniki tu nie pomoga.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+