Re: Podsluchiwanie telefonow i inne ...

Autor: Dr Lao (dr.lao_at_w.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 15:25:10 MET DST

YDvH wrote:

> kto to nibudz' napisał(a) w wiadomoœci:
> <6vfs2e$8qq$1_at_orfika.office.polbox.pl>...
>
> Pamiętam, że gdzieœ czytałem, iż co prawda transmisje GSM sš szyfrowane
> 64bitowym kluczem, ale pierwsze 20 - to same zera! Właœnie po to, żeby
> zdšżyć dekodować on-line
> - i tym optymistycznym akcentem :)
> --- YDvH.

W Stanach przyjeto normy dotyczace szyfrowania zakladajace, ze "wladza"
musi miec dostep do danych niezaszyfrowanych. Standard przewiduje
specjalne
formaty, a ten klucz, o ktorym mowisz to wlasnie TO.
Tyle, ze wszyscy to rowno olali, i wyszly komus zera.
Szczegoly na stronach amerykanskich NSA i innych rzadowych (nudne, nie
polecam).

Pozdrowienia
--------------7679A67AC8F75596E6B3B658

begin: vcard
fn: Dr Lao
n: ;Dr Lao
org: Consult "The 7 faces of Dr. Lao" movie
email;internet: dr.lao_at_w.pl
x-mozilla-cpt: ;0
x-mozilla-html: FALSE
version: 2.1