Re: Kiedy internet w cyfowym CANAL+ ?

Autor: Albert Kuźmicz (albert_at_koma-tvk.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 14:37:00 MET DST

W chwili obecnej prowadzimy rozmowy na temat dostarczenia sprzetu. Zdecydowalismy
sie na standard DOCSIS.
Firmy, z którymi rozmawiamy to:
3COM, CISCO,GENERAL INSTRUMENT, PHASECOM( dokladne opisy sprzetu na oficjalnych
stronach tych firm. W najblizszym czasie w Londymie odbedzie sie impreza targowa"
EUROPEAN CABLE COMMUNICATION", gdzie inne firmy maja zaprezentowac inne rozwiazania.

Klopoty:
1) Oczywiscie wprowadzenie kanalu zwrotnego, nasza siec jest w miare nowoczesna to i
tak mamy mniej klopotow niz inni
2) Specyfika umow podpisywanych z TPSA
3) Brak koncesji na dostarczanie Internetu i brak mozliwosci ich zalatwienia
4) Polski odbiorca jest niestety wciaz traktowany przez wielkie zagraniczne koncerny
jak ubogi krewny. Z jednej strony warunki zakupu, jakie sa nam oferowane sa duzo
gorsze, a z drugiej niedotrzymywane sa obietnice i terminy. W chwili obecnej czekamy
juz od paru tygodni na okreslenie sie dostawcow jesli chodzi o terminy dostarczenia
systemu probnego . Trwa to juz ponad 4 tygodnie. To napawde denerwujace, zwłaszcza,
jesli sie zobaczy ile te urzadzenia kosztuja.

Mimo wszystko i tak, mam nadzieje, że już niedlugo bedzie glosno o naszych
rzwiazaniach w kraju, a nasi abonenci beda mogli swobodnie, szybko i tanio korzystac
z Internetu

Z powazaniem
Albert Kuzmicz
P.U.T.KOMA SP. Z o.o.