Re: Kiedy internet w cyfowym CANAL+ ?

Autor: Albert Kuźmicz (albert_at_koma-tvk.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 13:10:25 MET DST

Arek Piotrowski wrote:

> -- Byłem na ich www ale o to co tylko znalazłem:
> [CYTAT]
> Terminal cyfrowy będzie pełnił w przyszłosci funkcję domowego komputera
> multimedialnego.....

To sa chyba bajki rozpowszechniane w celu zdobycia jak najwiekszej ilości
klientów. Ja sam pracuje w sieci telewizji kablowych. Wprowadzamy Internet do
kabla i widzę jakie mamy klopoty ( i koszty ) zwiazane z wprowadzeniem kanalu
zwrotnego. Opowiesci o Internecie przy pomocy cyfrowego zestawu telewizji
satelitarnej, za rozsadna cene nadaja sie w tej chwili na grupe SF.Jesli nie
chcesz placic tepsie poszukaj kablowki Z tego co wiem wszyscy operatorzy w
Polsce mysla teraz o Internecie przez kabel

Z powazaniem
Albert Kuzmicz

P.U.T.KOMA SP. Z o.o.
ul.Bulgarska 60