Re: ELSA Gloria Synergy czy Millenium G200?

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 09:23:36 MET DST

Jarek Witkowski <brokart_at_webmedia.pl> napisał(a) w artykule
<6vgh9j$7fh_at_h1.uw.edu.pl>...
> Nie wiem jaka karte wybrac do zastosowan graficznych 2D, 3D i obrobki
filmow
> video (z magnetowidu, montaz i na magnetowid).
> Zastanawiam sie nad kartami ELSA Gloria Synergy 8MB i Matrox Millenium
G200
> 8 MB (AGP).
> Karta bedzie pracowala na PII 400, pod Win NT i pod Win95 lub 98.
> Prosze o pomoc (najchetniej na priva).

Jesli chodzi o video to o ELSA'ie zapomnij - to taka zabawka ktora sie
nawet do prac amatorskich nie nadaje. Samo Millenium G200 rowniez nie
umozliwia obrobki video - trzeba dokupic Rainbow Runner'a series G. Do prac
amatorskich wystarcza to w zupelnosci (composite + SVHS) i sprawuje sie
calkiem niezle. Trudno mi powiedziec czy RR series G bedzie mialo
sterowniki pod NT - poprzednia wersja ich nie miala a Matrox nie byl cos
przekonany do tego czy aktualna ma je miec :( Jesli chodzi o pozostale
zastosowania - 2D jest lepsze w Matrox'ie. Jesli Twoja praca to glownie 2D
+ Video to wybierz G200. Jesli natomiast zajmujesz sie glownie 3D
(domyslnie OpenGL) to ELSA bedzie lepsza - ona glownie do tego zostala
stworzona

> Jarek Witkowski

Pozdrowienia

Vindex