Problem?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 07 Oct 1998 - 23:33:46 MET DST

Grzegorz Koksanowicz wrote:

 GK> Czy ktoś z Was ma sterownik oryginalny do CD-ROM NEC CDR-C251.

Pod jaki system?

 GK> Nie miałem do tąd doczynienia z takim CD-ekiem, to jest napęd na
 GK> cztery płyty.
 GK> Po prostu nie wiem jak się do niego zabrać. Na razie odtwarza na
 GK> jednej płycie.

Pod DOSem od razu masz 4 literki (bez skojarzeń, proszę) kolejnych dysków i z
głowy. Pod Szklarnię możesz sobie od Mikrego zassać uniwersalny sterownik
CDCHANGER. Ogólnie do słuchania jest fajny, nawet szklarniowy odtwarzacz CD
potrafi mieszać z czterech płytek :-)

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl