Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 09:55:43 MET DST

Dnia Tue, 29 Sep 1998 22:25:36 GMT, Paweł Chałczyński napisał(a):

>No i zaczyna sie na nowo dyskusja o piractwie, ale najbardziej mnie wkurza
>to glupie porownanie do zlodziejstwa samochodow, to sie calkowicie rozni i
>nie ma czego porownywac.

A mnie najbardziej wkurza, gdy ktoś kradnąc programy chwali się tym i
krzyczy, jaki to on nie jest sprawiedliwy i jak mu się należy...
Jak kradniesz programy, to jesteś złodziejem. To, że Cię nikt nie ściga -
nic nie znaczy. Po prostu jesteś bezkarnym złodziejem. Tylko nie próbuj tego
ubierać w jakąś chorą "ideologię".

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |