Re: Czy Matrox G200 nadaje sie do gier (Q2,NFS3,Unreal...)?

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 09:42:46 MET DST

>Zawsze mozesz poprosic o prezentacje :) BTW - jaka masz
>plyte/procesor?

No owszem moglbym go sobie nawet przetestowac w jakims znajomym
sklepie - mam takich nawet kilka, tylko tam akurat nie maja w ofercie
tego sprzetu :( a w innych to wiadomo - patrza jak na insekta i nie
chce im sie nawet rozkrecac obudowy, nie mowiac o instalacji karty...

Moj sprzet to Celeron 266_at_400 na plycie A-trenda BX - smiga jak dziki,
brakuje mi wlasnie tylko grafiki, po tym jak sprzedalem mojego
VoodooRush'a...

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl