udostepnianie w sieci Lexmark Optra E+ - problem

Autor: Krzysztof Korzonkowski (korzon_at_hotmail.com)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 00:25:17 MET DST

Pomocy! Moze ktos wie co sie dzieje i co z tym zrobic. Ja stracilem
wszelka nadzieje. Pisalem troche wczesniej o problemie z lexmarkiem
1000 colorjet teraz mam chece z Lexmark Optra E+ - taka sama siec -
W95.
Zainstalowalem ww Lexmarka Optra E+ lokalnie i wszystko pieknie
dzialalo.
Potem nagle przestalo, po licznych probach zeby zadzialalo udalo mi
sie jedynie stwierdzic co nastepuje:

- drukarka jest w porzadku i po zainstalowaniu lokalnie wraz z
oprogramowaniem dziala poprawnie (z oprogramowaniem jest drobny
problem ale nie ma to nic wspolnego z ponizszym)

- W momencie jak probuje udostepnic drukarke wszystko przestaje
dzialac tj: program wysyla zadanie do druku, zadanie jest spoolowane i
czeka w nieskonczonosc na realizacje, czasem komputer sie odezwie ze
rzekomo problem z portem lub kablem, ale nie zawsze, na drukarce widac
ze przez chwile przyjmuje dane a potem przechodzi w stan oczekiwania
na dane i na tym sie konczy. wg programu drukarka przyjela 12kb i
czeka na reszte. Jak nacisne na przycisk by wydrukowala to co ma w
buforze drukuje jakis szczatek strony.

- port i kabel sa w porzadku bo wystarczy bym przelaczyl udostepnianie
na "nie udostepniana" i wszystko jest w porzadku.

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie.
korzon_at_hotmail.com
korzon_at_kehillah.jewish.org.pl