Problem z UDMA Seagate 4.3 GB Medalist ST34321A

Autor: Wojciech Pieniążek (Tracker_at_pr.onet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 21:21:07 MET DST

Prosiłbym o pomoc w następującej sprawie.
Posiadam dysk Seagate 4.3 GB UDMA i dowiedziałem się, że żeby działało UDMA
trzeba zainstalować jakieś sterowniki, kilka godzin spędziłem już w
internecie na poszukiwaniu i nic.
Mam płytę ACORP-a BX pod PII z procesorem PII 300MHz INTEL-a,
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi doradził jak odpalić mój dysk na UDMA.

tracker_at_pr.onet.pl