Spakowane pliki - spl, zip

Autor: Maciek (macius_at_core.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 22:01:19 MET DST

Mam problem
Otrzymalem spakowane pliki teoretycznie zipem (widzialem na wlasne oczy)
o rozmiarach 1,44MB nastepujacej postaci:
1)temp.zip.1.spl
2)temp.zip.2.spl
3)temp.zip.3.spl
Poinstruowano mnie ze po skopiowaniu na HDD i kliknieciu na pliku 1
nastapi proces rozpakowania. Niestety pliki te sa nieaktywne w Windows
95 i nie chca sie takze otworzyc w Winzipie. Jak je rozpakowac?
Prosilbym o rade, to dla mnie bardzo wazne. Jesli mozna to takze na
priva:mailto:macius_at_core.pl
Maciej Mikler