Re: PLYTA SOCK.7

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 18:06:44 MET DST

>Potrzebuje plyty nie atx-owej ale z takim wlasnie zasilaczem.
>Musi byc super socket 7 i dobrze by bylo jak by obslugiwala procki
>powyzej
>500Mhz ,no i miala AGP ,no i zeby byla w miare tania....
>(chodzi mi o producenta takowej plyty,model i przyblizona cene)

Jak dobra to EPoX MVP3 tyle ze ma max. 500MHz - 370 pln
Jak tania to Power Color Alladin V (podobno OEMowy ACER, ale nie wiem czy to
prawda ...)
 max. 550 MHz - 320 pln
Poza tym FIC obsluguje pow. 100 MHz co przy tym samym mnozniku da Ci wieksza
czestotliwosc ...

W sumie praktycznie wszystkie nowe plyty AT posiadaja podwójne zlacza
zasilania ...

Cooger