Czy Matrox G200 nadaje sie do gier (Q2,NFS3,Unreal...)?

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 18:04:07 MET DST

Witam!
Pytanie jak w temacie - czy Matrox G200 (i ktory model) nadaje sie do
giercowania ? Z testow wiem ze jest szybki, ale chodzi mi tez o
"ladnosc" gierek - czy grafika bedzie porownywalna do voodoo1 czy
lepsza/gorsza? Pytam bo nie mam gdzie zobaczyc tego sprzeta w
dzialaniu - a jak kupie i bedzie kiszka to juz bedzie za pozno :( ,
przeciez nie powiem w sklepie ze go oddaje bo myslalem ze grafika w
gierkach bedzie ladniejsza...

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl