Re: Savage 3D - testy

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 01:58:06 MET DST

> A po drugie nie sadzisz chyba ze uwierzymy ze Savage3d jest takie wolne w 3d
> a matrox szybszy od V2, bo jak na razie tylko twoje testy to pokazuja. Poza
> tym cos ci sie pokopalo z testem quake2 tam sa tylko 2 testy. Jakbys mial
> problemy ze znalezieniem driverow Opengl to sa one na s3.dimension3d.com w
> sekcji files

Daj sobie spokoj... Kochasz tego Savage'a ? Chetnie sie go pozbede.
Cene juz znasz.
U mnie testy wygladaly podobnie jak u Vindex'a.
Naprawde szkoda slow....

> Pozdrawiam
> PS. Wedlug autorow s3.dimension3d.com REV.A nie znalazla sie w produkowanych
> kartach, tylko dla wybranych producentow. Zeby bylo jeszcze bardziej
> zamotane to oprocz revision`ow chipow istnieja takze revision`y kart

No i co z tego ? Moja karta jest produktem finalnym (Rev AB, A to
revision karty,
a B to revision chip'a - proste ?)

BTW. S3 lezy w szafie, uzywam Matrox'a.
Czy nie wystarczy Ci opinia uzytkownika ?
Piszesz kompletne bzdury, czytujac testy innych, a sam nie
sprawdzales... Paranoja....

S3 wyjdzie z szafy jak beda nowe sterowniki....

--
http://friko3.onet.pl/bb/cennikpc/
przemekm_at_writeme.com