Re: SDRAM czy SGRAM

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 23:38:40 MET DST

On Mon, 05 Oct 1998 14:31:42 +0200, Webmaster
<arturamd_at_r1.pam.szczecin.pl> wrote:

>Z tego co wiem to na Millenium I byl WRAM - WindowRAM, ale moze sie
>myle.

Nie mylisz sie - ale tak bylo tylko w wypadku Millenium 1 i 2. Karty
oparte na MGA G200 uzywaja albo SDRAM albo SGRAM

Jesli sa po jednej stronie karty (4 chipy) to jest to SDRAM. Jesli po
obu to masz SGRAM. Zreszta najlatwiej to sprawdzic w Matrox Display
Properties - w zakladce Information masz podany typ pamieci

Pozdrowienia

Vindex